Diskuse

Cestou majáků

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

fmichal

11. 8. 2009 20:36
Jooo, Balt...

Díky za tento text, udělalo mi radost, když jsem si přečetl, že se někomu u Baltu líbí stejně jako mě. Na odkaz k vašemu blogu mě navedla vaše reakce u mého článku na iDnesu... :-) Zatím jsem byl u Baltu třikrát a určitě se tam hodlám vypravit co nejdřív znovu. Mapu majáků sice nemám, ale vloni jsem si v jednom stánku u přívozu přes Wislu (byla to vesnice Swibno) koupil solidní mapu Wybrzezie Baltyku, a podle ní se taky dá jezdit docela dobře.

Přiznám se, že mi Balt prostě učaroval a že se tam cítím pokaždé úplně skvěle. Mějte se fajn, a hodně štěstí při dalších výpravách.. :-)

M.Folta

0 0
možnosti
MW

mysak_25

12. 10. 2008 11:15
Zavidim

i Polakum a Nemcum more,to musi byt super ty prochazky podle more,jeho vune ,sum vln ,utesy,rybareni... Skoda,zase jsem se narodil blbe..More chybi;-)

0 0
možnosti
OU

11. 10. 2008 22:43
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti